dinsdag 24 mei 2011

Girl, I know you are just one, but you are in trouble, just like others...


3.5-Huwelijk Heb vandaag een stukje gelezen in de national geographic, meestal lees ik 'm niet,(Hij is van mijn broer) Maar dit viel me op het oog, Kinderhuwelijk... Over uitgehuwelijkte meisjes, dat ze trouwen is alleen goed voor de familie/ouders. Ze mogen tot de pubertijd bij hun oma&opa wonen als ze nog geen puber zijn. Zelfs kleine kindjes van vijf, gaan trouwen. Het gebeurt s'nachts, illegaal, alleen de buurt weet het, voor de rest niemand, ze houden zich stil...


Voor de rest vandaag, cherry tomaatje gegeten terwijl er nog wat pure chocolade in mijn mond zat, best lekker! Net als een plakje komkommer met een paar stukjes basilicum er op enzo. Hmmmmmmm

Neem nog een eitje, oeps...
 chocola natuurlijk en ja ik heb nog choco-eitjes, die niet beschimmeld zijn.

W8 ik zoek fkes wat leuke plaatjes...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten