maandag 11 juli 2011

Sweet poems aren't always sweet...

De dood van Herman Brood

Ik zag de zwaluwen vliegen
Ik keek nog eens op mijn horloge
De zon scheen door de glazen van het cafe
Toen zag ik het
Het nieuws kwam binnen
En veranderde mij voorgoed
De trein zoefde voorbij
En ik was blij met mijn keuze
Ik heb er nooit meer aan gedacht.
(mislukt, maar laat het staan. Mijn fouten blijven, mijn goede daden blijven even goed.)
~~~~~~~~~~
I know the truth

My eyes watered not
Because they could not cry
Because it was too bad
And my tears are

Because of you
And your love
You forgot
and broke

I loved your smile
I loved your goodbye

I know you blinded me
But my eyes were awakened to see the truth.
~~~~~~~~~~He love her and she hate him

see it
see it
her eyes sprint
his mouth
Kiss Kiss Kiss
Stomp stomp stomp
It's hate love
But it is also
Loving hatred

~~~~~~~~~~Mijn ogen sloegen neer, omdat ik het niet meer wist.

De vissen zwommen
Om de eenden
Om niet gepakt te worden

Maar mijn gedachten worden gepakt door mijn ziel
En slenteren van heen en weer
Naar hier en daar

Maar de vissen zwemmen nog
En de eenden zijn afgeschoten
Omdat mijn ziel gevangen is in mijn hart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten