donderdag 15 september 2011

Hey party poopers...

Grapje grapjea... Ok hier komt nog een gedichtje dat ik heb bedacht in Parijs en gaat over Parijs, of course.

When your streets are cleaning, day by day,
My heart is also clean,
But I am away,
From paradise on the 6th floor.
So my heart is not clean anymore...

De straten weren daar ondergespoten s'morgens vroeg, de goot, altijd er overheen stappen als je naar de bakker wilde of ergens anders, het bleef er de hele tijd. De zesde verdieping zat het gehuurde appartementje, zat helemaal bovenaan, trap op, trap op, zo veel, trap af, is wel ok... Dus vandaar dat clean en 6th floor.

Weet je wat ik laatst heb gevonden op internet, een winkel die Machteld Live in Style heet, jeeej, mijn naam.
Het is een Belgische winkel, sommige dingen vind ik niks, maar het kan wel. Ik vind de schoenen het leukst.
Maarrrrr, wie heeft hier brede voeten, ik. 6,5 breed volgens mij... :( Daar baal ik gwn van, ik wou dat de voetenfee mij nieuwe voetjes gaf, smalle voeten mogen ook! Die zijn niet zo erg. Snik. Hier is de link:
http://www.machteld.be/

Hier komen nog wat schattige plaatjes! :P Jippie, beertjes met of zonder kleertjes en nog meer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten