maandag 31 januari 2011

Dear mom, How are you? I live with some freaks.(vertaald)

Deze zin is bij mij ook waar.
Hij komt uit het boek: Mierenkolonie van Jenny Valentine.
Haar boeken zijn altijd met moeilijke beginnen, vol mooi gezegde dingen en gewoon goed.
Ach ja, hmmmm eh...
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ik flip ik flop ik ben tip en soms wel top.
Het leven komt het leven gaat.
Het leven is er om ons pijn te doen. (HELAAS)
Singel girls are just...........................................................................................(LONLEY AND GOOD) Okee vaag maar ja dus ja eh ach ja.
Pepper and salt
Good and fault.
Honey and a bee
You and me.

-XXX- XD LOL Maggie..........................................................................................................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten