zaterdag 20 augustus 2011

We love love

Hey people!
Ik was vandaag met mams op de kinderbraderie, heb 4 euro verdient, de rest was niet van mij.... :(, omdat dat ook niet van mij was, je snapt was t'is verkocht dus het is niet meer van mij maar het was van mij, oke? Dus ja, we hadden ook zo'n boekje dat heet: Uit het leven. Over 1815, er keken een heeeeeeeeeeleeeboel mensen naar, ze dachten dat er foto's instonden, want daar lijkt dat boekje ook op, toen papa net zei(Die was er ook wel even om ons op te halen en nog ff rond te lopen): moeten we volgend jaar weer neer leggen kijken of het weer zo veel mensen trekt. Toen er net een mevrouw het wou kopen! OMG, dat verwachte ik niet! :O
Ach ja, heb ook 10 euro gekregen voor de kermis! Ik ben eindelijk na jaren w88 met de kermis jarig, op de laatste dag natuurlijk.(het eindigde meestal de dag daarvoor of die dag daarvoor of zelfs misschien die dag daarvoor) 23 augustus is my day!(en die van meer mensen). Ik krijg 2 paar schoenen, 2 cd's, een vervolg abonnement op de hoe overleef ik... en nog een verrassing van mijn broer en misschien nog iets anders... Achja, dat is afw88...

Wachten wachten
op de lente
en dingen
die springen en zingen
bloeien en groeien
stoeien en loeien
maar wat nou
als de lente
oh de lente
super zoete lieve lente
al is geweest

Veel kusjes en tot de volgende keer
Flipina or someone else...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten