dinsdag 11 oktober 2011

hey

Srry ik heb niet zo veel tijd om te bloggen, namelijk heb ik ook huiswerk. De 2de is erg zwaar, havo, wil mijn onvoldoendes ophalen, dus ja....
In deze blog weer cutie en hele mooie plaatjes...
En ook in deze blog weer mijn youtube smaak...:)
 Home, zo mooi liedje
Wat vinden jullie eigenlijk super coowle liedjes?

 Net gevonden...:S
     Fallen angels...                    Schattig klein feetje...       Zo perfect...
                              Hoe mooi...
Dit is een taart :Ohihi, een huwelijk kan ook misgaan...:(
Geen feest, als mario er ook niet is geweest :D

Ahhhh hoe cute...          
KAWAII STYLE! OMG IK BEN DAAR NU ZO WEG VAN!
Oh nu we het toch over kawaii(Schattig in het Japans) hebben, ga naar mostcutest.nl, oh daar zijn zo'n kawaii spullies te koop!
Nog een youtube filmpje en dan zeg ik
Ciao en tot de volgende keer! Oh ik heb weer een nieuwe smiley...:
:{) De snor smiley...:)
Kussies
Machteldje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten