vrijdag 21 oktober 2011

HOME OH HOME

Hoi mensen
Ik dacht
Ik post eens een bericht
Ook al heb ik maar drie volgers en ik typ in het donker en heb geen zin om de lamp aan te zetten.
Ik wist al van dit liedje, voordat Ikea... Er mee aan kwam ;S
Home let me go home, home is wherever I'm with you.
Kleding en leuke spullies die super coowlie woolie zijn!

Omg super elmo met starbucks teken(VOlgens mij is dit lego!)

 lampen met snorren! moustache als snorrie...:)
Dali hield erg veel van zijn snor...:D I LOVE FLOWERS....baby romper met beer met snor!
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSedGYTEkLNKIcfH3FNzF9VHwQ_yrQ1huTf8mwdpngHByHrtIjHyg&t=1http://data.whicdn.com/images/5104360/tumblr_lcbnrvZDGC1qbhswzo1_500_thumb.jpg?1290489837
Ok klaar met snorren...;D
Nu wil ik iets mededelen:
IK GA OP VAKANTIE
Naarrrrrr.... Vlieland, dat waddeneiland...;O Ik ben daar van maandag tot vrijdag of donderdag, ikweenie, maar ik ben er dan heel misschien... Iedergeval. Ik zal jullie missen en ja ik heb nu pas vakantie...
ok dan nog 1 snor... Handschoenen met een vinger met snor...
Hier had ik vroeger broeken en shirtjes van(Toen ik NOG kleiner was als peuter enzovoort), het is heel erg veranderd zo te zien ;)
awhhhh
super schattig http:/van mostcutest.nl/
                                                         ^^^Ik heb ongeveer dezelfde poppetjes....
 <<<Met de hand gemaakt
 Zo'n Japanse vorm van haken, wel heel schattig, maar ik zal wel te weinig tijd heben daarvoor.



NOU CIAO!
GROETJES
EN TOT DE VOLGENDE BLOGPOST!
kussies
van moi je maggie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten